تولید خوراک دوره رشد کره اسب 12 ماهه

خوراک کره 12 ماهه، حاوی مجموعه کاملی از عناصر معدنی و ویتامین ­های محلول در آب و چربی است.

در ایران موسسات بسیار زیادی وجود دارند که به تهیه بهترین خوراک کره اسب می پردازند. تولید خوراک کره اسب، بسیار با اهمیت می باشد؛ چرا که در این سن می تواند بهترین رشد را داشته باشد.

تولید خوراک دوره رشد کره اسب 12 ماهه

بهترین غذا برای کره اسب چیست؟

بهترین غذا برای کره اسب چیست؟ بهترین خورام برای کره اسب، شامل مواد غنی ای همچون؛ پروتئین (اسیدهای آمینه)، مواد معدنی و ویتامینی می باشد که اگر در غذای اسب به اندازه کافی نباشد، می تواند آسب بسیاری را برای آن داشته باشد. بنابراین و با وجود موارد گفته شده، خوراک کنسانتره اسب، عامل حیاتی و مهمی در دستیابی به بالاترین میزان رشد کره می تواند باشد.

برای تغذیه کره­ های اسب، نیاز به یک برنامه ریزی مناسب است که در آن نیاز است تا چند عامل اساسی را مد نظر قرار دهیم:

  1. تغییرات بدنی کره در حال رشد
  2. مواد تشکیل دهنده خوراک
  3. احتیاجات خوراکی کره اسب بر اساس نژاد

  اسب­ های جوان را نمی توان با خوراک­ های کم انرژی و حجیم مثل؛ علوفه با کیفیت پایین تغذیه داد، چرا که دستگاه گوارش آن­ ها به اندازه کافی رشد نکرده است. به­ جای آن اسب­ های جوان به منظور تامین احتیاجات خوراکی خود نیاز به کنسانتره­ هایی با منبع مناسبی از انرژی مثل؛ پروتئین، ویتامین و مواد معدنی دارند.

کره ­ها در ۳-۲ ماه ابتدای زندگی از شیر مادر و علوفه تغذیه می­ کنند. اگر کره و مادیان در شرایط خوبی قرار داشته باشند، کره در ۲ ماه ابتدای زندگی احتیاج به خوراک تکمیلی نخواهد داشت. در ماه سوم هم شیردهی تولید شیر مادیان کاهش می ­یابد.

علاوه بر این برای تهیه خوراک کره اسب، از غلاتی نظیر جو (پرک) و ذرت (فلیک) با بالاترین قابلیت هضم و جذب انرژی و همچنین از فول فت سویای رست شده به عنوان منبع غنی از پروتئین و انرژی استفاده می شود. از طرفی هم در این خوراک کلیه اسیدهای آمینه، ویتامین­ ها و مواد معدنی مورد نیاز کره به بهترین نحو تامین شده است. علاوه بر این در این خوراک و کلیه خوراک ­های Equine Biotic از توکسین بایندر، پروبیوتیک و اسیدهای چرب ضروری گیاهی استفاده می­ گردد.

 

فروش خوراک کنسانتره تخصصی کره اسب 12 ماهه

فروش خوراک کنسانتره تخصصی کره اسب 12 ماهه فروش خوراک کره اسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که افراد بسیار زیادی همواره به دنیال تهیه خوراک غنی از مواد غذایی برای اسب خود هستند. از طرفی هم در ایران افراد و موسسات بسیار زیادی در حال ارائه خدمات در این زمینه هستند که کار را برای مشتریان خواهان این قبیل غذاها راحت تر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.