کلاه موتور کراس دست دوم شما را یک قدم از مرگ دور می کند

برخی از کلاه‌های گران‌تر از فایبرگلاس ساخته می‌شوند که معمولاً با فیبر کربن یا کولار قوی‌تر می‌شوند.

بنابراین کلاه موتور کراس دست دوم از یک ماده مرکب از ماتریس پلیمری و الیاف ترکیبی است.

مواد الیافی استحکام کلی پلیمر را افزایش می‌دهند، که یک ویژگی معمولی فیبر کربن و سازه‌های کولار است.

پلیمر تقویت شده با فیبر کربن رایج ترین ماده مورد استفاده برای کلاه ایمنی گران تر است.

فرآیند ایجاد کلاه ایمنی فیبر کربنی بسیار پیچیده تر از کلاه ایمنی پلی کربنات است.

کلاه ایمنی فیبر کربنی پنج برابر قوی تر از فولاد و دو برابر سفت تر است، اما همچنین بسیار سبک تر است.

به همین دلیل است که کلاه‌های فیبر کربنی که مطمئناً گران‌تر هستند، به دلیل سبکی و مقاومت بسیار محبوب هستند.

آیا کلاه ایمنی تاریخ انقضا دارد؟
اکثر سازندگان توصیه می کنند که هر 5 سال یک بار کیس را عوض کنید، حتی اگر ضربه ای نخورده باشد: در واقع، فقط کلاه های پلی کربنات دارای تاریخ انقضا هستند

در حالی که کلاه های فیبر منقضی نمی شوند، بدیهی است که اگر آنها را در شرایط خوبی نگه داریم و در نظر بگیریم که در هر صورت، خرابی اجتناب ناپذیر است

اگر نه در پوسته، سپس در قسمت داخلی، که در واقع می تواند فرسوده شود، مانند لایه داخلی مسئول، از جمله موارد دیگر، برای جذب ضربه.

به طور منطقی، تاریخ انقضا مستقیماً با استفاده ای که ما از آن می کنیم، به عنوان مثال، قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض عوامل جوی مرتبط است. برای این کار به طور کلی باید وضعیت خوب کلاه ایمنی را خیلی بیشتر از «قدمت» آن ارزیابی کنیم.

چگونه می توانم بفهمم که اندازه خریداری شده کاملاً مناسب من است؟

به محض اینکه کلاه ایمنی خریداری شده خود را بر سر می گذارید، باید کمی روی سر خود احساس سفت شدن داشته باشید.

نباید سفت باشد، اما باید احساس کنید که در جایی که دور سرتان را اندازه گرفته اید، راحت است.

بنابراین باید سر شما را کمی فشرده کند بدون اینکه احساس فشار یا سفتی به خصوص در شقیقه ها، پیشانی و پشت گردن ایجاد کند.

در حال حاضر نگران گونه ها نباشید، ابتدا مطمئن شوید که به درستی روی “دور سر” قرار می گیرد، زیرا این قابل تغییر نیست، در حالی که ضخامت پد گونه در بهترین کلاه ایمنی معمولاً قابل تنظیم است.

گونه ها همیشه باید کمی فشرده شوند.

نگران نباشید، اسفنج داخل آن به مرور زمان آویزان می شود و بهتر با فرم صورت شما سازگار می شود.

رایج‌ترین اشتباه این است که هنگام گذاشتن کلاه ایمنی بیش از حد فشرده می‌شوید و بنابراین بلافاصله سایز راحت‌تری انتخاب می‌کنید.

اگر کلاه جدید بسیار راحت باشد، به این معنی است که بیش از حد بزرگ است و استفاده از آن بیشتر و بیشتر آزاردهنده خواهد شد.

یک توضیح کوچک در مورد کلاه ایمنی جت – کلاه ایمنی جت به دلیل شکلی که دارد برای سفت کردن سر دشوارتر است، بنابراین ممکن است لازم باشد اندازه کوچکتری بگیرید.

کلاه جت خیلی بزرگ می‌تواند واقعا آزاردهنده باشد: راحت‌تر حرکت می‌کند، اجازه می‌دهد هوا به سمت گوش‌ها عبور کند و بنابراین شما را به یک موتورسوار کمتر محتاط تبدیل می‌کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.