فروش خوراک کنسانتره میش شیری

امروزه دانشمندان کشف کرده اند که نوع غذایی که حیوانات شیرده می خورند در مقدار شیر آن ها تاثیر مستقیم می گذارد. از این رو مالکان چهار پایان در صدد تهیه بهترین نوع از غذای دام ها می باشند. بنابراین، فروش خوراک کنسانتره میش شیری در مراکز معتبر اینترنتی شروع شده است. خوراک میش شیری خوب تاثیری شگفت انگیز در میزان بازدهی خواهد داشت و همه خواهان آن می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فروش خوراک کنسانتره میش شیری

نحوه تغذیه گوسفندان شیری

نحوه تغذیه گوسفندان شیری حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که نحوه تغذیه گوسفندان شیری یا همان میش شیری چگونه است؟ در روز چند وعده باید غذا بخورند؟ آیا این روند زمان بندی خاصی دارد؟ ما در این بخش به تمامی سوال هایی که ذهن شما را درگیر می کند، پاسخ خواهیم داد.

در میزان تغذیه گوسفندان عواملی همچون نژاد، وزن و سن بسیار تاثیر گذار می باشد و گوسفندان شیرده، حامله و بره ها نیاز به تغذیه بیشتر و مقوی تری نسبت به سایرین دارند.

نحوه تغذیه گوسفندان شیری بدین گونه است که برای بازدهی بهتر حتما باید به طور مرتب آخور آن ها همیشه مقداری خوراک داشته باشند تا در هنگام گرسنگی بتوانند از آن تغدیه کنند. این خوراک می تواند شامل انواع علوفه، جو، کنسانتره، کاه، دانه های غلات و آب باشد.

اگر از روش سنتی برای پرورش احشام استفاده می کنید، فقط به چراگاه و مراتع برای تامین نیاز آن ها اکتفا نکنید و حتما از جیره و کنسانتره برای خوراک حیوانات شیرده بهره ببرید.

تغذیه گوسفندان باید به نحوی باشد که موادی همچون پروتئین، چربی، کربوهدرات، ویتامین، مواد معدنی و آب مورد نیاز برای رشد و شیردهی بیشتر حیوانات تامین شود و اگر اینچنین نباشد شاهد کاهش وزن، کاهش شیردهی، افزایش مرگ و میر و بیماری، کاهش بارداری و … خواهیم بود که بعضا جبران ناپذیر می باشند.

تولید انواع جیره خوراک میش شیری

تولید انواع جیره خوراک میش شیری اخیرا، در پرورش میش، بیش از دو سوم هزینه ها مربوط به تهیه جیره میش شیری می شود که مبلغ قابل توجهی در این حرفه می باشد و باید با شیردهی عالی این هزینه جبران شود.

بنابراین بهتر است برای تغذیه این حیوان ارزش قائل شویم و زمان کافی برای شناخت انواع جیره خوراک میش شیری بگذاریم تا بتوانیم انتخابی درست و به جا داشته باشیم که هم در هزینه صرفه جویی کنیم و هم بازدهی را افزایش دهیم.

 خوشبختانه، در ایران شرکت های زیادی به تولید خوراک میش مشغول هستند تا محصولی درجه یک را تولید و راهی بازار کنند. این محصولات موفق شده تا کمک شایانی به دامداران عزیز برای بهره گیری و سود بیشتر و در حین حال سالم تر و سرحال شدن حیوان کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.