قیمت خوراک مکمل کره اسب 24 ماهه

اسب ها برای رشد بهتر و سریع تر نیاز به مکمل های غذایی مخصوص دارند که امروزه انواع این مکمل ها با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه و در بسته بندی های متنوعی ارائه می شود. قیمت خوراک کره 24 ماهه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، حجم خرید، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور و …بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.
قیمت خوراک مکمل کره اسب 24 ماهه

چگونگی تغذیه کره اسب 24 ماهه

چگونگی تغذیه کره اسب 24 ماهه کره اسب ها در چند ماه اولیه زندگی از شیر مادر و علوفه تغذیه می کند و در ماه های بعد باید مکمل غذایی مناسبی برای رشد بهتر دریافت کنند. امروزه انواع مکمل های غذایی مرغوب مانند انواع کنسانتره موجود می باشد که این محصول سرشار از انواع مواد معدنی نظیر کلسیم، آهن، پتاسیم، سدیم و انواع ویتامین و پروتئین می باشد که می تواند مواد ضروری و مورد نیاز را به بدن کره اسب برساند.
کنسانتره به نوعی جیره غذایی گفته می شود که سرشار از انواع مواد فیبری و ویتامین و املاح مغذی است و حالت فشرده دارد. استفاده از آن در تغذیه اسب بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده از خوراک کنسانتره اسب از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و بسیاری از پرورش دهندگان اسب این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کنند. این روزها انواع کنسانتره اسب با استفاده از متریال درجه یک و با رعایت اصول بهداشتی در شرکت های تولیدی در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف تولید و ارائه می گردد.

خرید عمده خوراک کنسانتره مخصوص کره اسب

خرید عمده خوراک کنسانتره مخصوص کره اسب خرید خوراک کره اسب با بهترین کیفیت از همین شرکت امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها شما را در انتخاب و خریدی بهتر راهنمایی نموده تا بتوانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان کالای دلخواه را خریداری نمایید. بعد از خرید، محصول به نشانی شما ارسال می شود و در وقت و هزینه رفت و آمد نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.
در این مرکز مشتری فقط به صورت عمده می تواند محصول خود را سفارش دهد که قیمت ارزان تر از خرید جزئی است. امروزه انواع کنسانتره اسب وارداتی از کشورهای مختلف توسط شرکت های بازرگانی وارد کشور می شود که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای متقاضیان زیادی می باشد و قیمت آن با توجه به تغییرات نرخ ارز متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.