مرکز پخش خوراک کامل بره شیرخوار

هم اکنون مرکز پخش خوراک کامل بره شیرخوار اقدام به عرضه انواع گوناگونی از این محصولات به صورت عمده و جزئی نموده که با قیمت مناسبی به فروش می رسد. البته همواره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند تا حد زیادی قیمت آن را کاهش دهد.

مرکز پخش خوراک کامل بره شیرخوار

اصول تغذیه بره از تولد تا شیرگیری

اصول تغذیه بره از تولد تا شیرگیری

بره ها در دوران تولد بسیار شیرین و زیبا بوده و همانند بچه انسان دارای بدن ضعیفی بوده که نیاز به مراقبت زیادی دارند. بره دقیقا پس از تولد، به شیر مادر نیاز مبرمی خواهد داشت. زیرا شیر مادر دارای ماده ای به نام «کلستروم» بوده که برای ادامه حیات بره تازه متولد شده به شدت ضرورت دارد. این موضوع به قدری دارای اهمیت است که اگر مادر حیوان فوت کند، بره را به یک مادر دیگر می سپارند تا از شیر او مصرف نماید. 

ماده ای که در شیر مادر وجود دارد، بره را در برابر ابتلا به عفونت حفظ کرده و همچنین ماده کلستروم دارای پروتئین، مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد بره می باشد. در پرواربندی پس از گذشت دو هفته از تولد بره، می توان کنسانتره نیز به بره داد.

تغذیه بره های پرواری پس از شیر گیری مسئله مهمی است. اگر وزن بره از ۱۸ کیلوگرم بیشتر نباشد بهتر است به مرتع برده نشوند تا رشد آن ها کاهش نیابد. در صورت بردن به مرتع باید پیش از آن به آن ها داروی ضد انگلی داد تا بیمار نشوند.

همچنین باید شرایطی مانند مکان نگهداری تمیز و علوفه زیاد برای آنها فراهم شود تا دچار استرس و در نتیجه کاهش وزن نشوند. همچنین بره های مریض را باید جدا کرد و آغل و مکان زندگی گوسفندان باید مرتبا سم پاشی و ضد عفونی گردد.

بره‌هاى کم وزن در مقايسه با سنگين وزن‌ها در مرتع رشد بيشترى مى‌کنند. اگر از مراتع براى پرواربندى استفاده مى‌کنيد، با توجه به موقعيت بازار و کيفيت مرتع، بره‌ها را تا زمانى که شرايط آب و هوائى اجازه مى‌دهد، در مرتع نگهداريد و روزانه به ازاء هر رأس مقدار ۴۵۰ گرم کنسانتره بدهيد.

برای بره های تازه به دنیا آمده بهترین خوراک بره مصرف آغوز است. هم برای بره هایی که توسط مادر خود تغذیه می شوند و هم برای بره هایی که به طور مصنوعی تغذیه می شوند آغوز باعث افزایش قدرت زنده مانی و منبع اجزای غذائی ویژه می باشد . علاوه براین که از لحاظ انرژی و پروتئین غنی می باشد،دارای آنتی کورها و گولوبولینهای مورد نیاز بره است.

فروش بهترین خوراک کامل بره شیرخوار

فروش بهترین خوراک کامل بره شیرخوار

در حال حاضر فروش خوراک بره شیر خوار به صورت عمده و جزئی و با مناسبترین قیمت ممکن در این سایت صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و نوع مواد به کار رفته در آنها اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.