پخش بهترین خوراک میش پرواری

خوراک میش پرواری، جهت تغذیه پروار به صورت حرفه ای و صنعتی می باشد. به طور کلی باید بدانید مواد تشکیل دهنده این خوارک باید به بهترین نحوه انتخاب شود. با وجود این امر امروزه بهترین نوع خوارک میش به صورت عمده در سراسر کشور پخش می شود و امکان خرید راحت برای خریداران به وجود آمده است.

پخش بهترین خوراک میش پرواری

اصول تغذیه گوسفند میش پرواری

اصول تغذیه گوسفند میش پرواری به طور کلی باید بدانید یکی از مهمترین بخش های پرورش میش و گوسفندان، تهیه تغذیه آنها می باشد؛ به طوری که در سیستم های پرورشی مختلف لازم است از غذا های متفاوتی استفاده شود.
مثلاً در سیستم پرورش به صورت پرواربندی که هدف از پرورش گوسفند و میش، تولید گوشت در مدت زمان کوتاه می باشد جیره غذایی میش باید از مواد خاصی تهیه شود توجه.

داشته باشید خوراک کنسانتره یکی از بهترین تغذیه ها برای گوسفند میش پرواری بوده که استفاده از آن در مناطق روستایی که امکان جداسازی بره، میش و گوسفند پرواری از یکدیگر وجود ندارد مناسب می باشد.
این محصول بسیار خوش خوراک است و شامل جو، ذرت، سبوس گندم، تفاله انگور، خرما، کنجاله آفتابگردان، ملاس چغندر قند، افزودنی های مجاز و مکمل های درمانی معدنی ویتامین می شود.

حال باید بدانید یکی از اصول بسیار مهم برای کنسانتره میش داشتی این بوده که شما می توانید بعد از سه ماهگی به بعد از این تغذیه برای گوسفندان پرواری خود استفاده کنید و همچنین باید بدانید در طی پرورش و نگهداری از میش ها، علاوه بر اینکه باید از این کنسانتره ها استفاده شود، حداقل لازم است شش ماه از سال مراتع مناسبی در دسترس باشد تا بتوان جهت دسترسی به علوفه رایگان از باغات و زمین های زراعی استفاده نمود.

قیمت عمده خوراک کنسانتره میش داشتی

قیمت عمده خوراک کنسانتره میش داشتی از آنجایی که جیره غذایی مورد نیاز برای گوسفند پرواری باید به گونه‌ ای باشد که مقدار و نصب تصحیح از انرژی و مواد مغذی مختلف را در اختیار دارم قرار دهد و احتیاجات حیوان از نظر پروتئین مواد معدنی چون سدیم، کلسیم، آهن، ید و فسفر را نیز فراهم کند، طبیعتا تفاوت‌ هایی در انواع خوراک کنسانتره میش داشتی وجود خواهد داشت.

این عوامل موجب می‌ شود که قیمت خوراک میش نیز تفاوت هایی با هم داشته باشد و طبیعت هرچه پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی خوراک بیشتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

البته خریداران عمده توجه داشته باشد که می‌ توانند با سفارش مستقیم این محصول آن را با قیمت کمتری سفارش داده و در زمان بسیار کمی آن را در سراسر کشور تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.